måndag, april 16, 2007

Settling in

Det rullar pa har. Har flyt pa jobbet, har borjat komma ut lite och umgas med folk (en gammal barndomsvan samt fore detta klasskamrater till Tobias som bor i Wellington just nu) och trivs bra. Har de senaste dagarna till och med fatt fota for jobbet (bilder till vart nyhetsbrev)! Inte alls dumt. Sa jag passade pa att ta nagra bilder har inne. Inte sjukt spannande, men nu vet ni hur det ser ut dar jag jobbar. Fram till den 18 maj alltsa. Sen far vi se. Har sokt jobb som nyhetsreporter pa Radio New Zealand i veckan, men de ville ha nagon erfaren, sa det blir nog inget... men kanns bra att ha forsokt iaf. Haller utkik efter annat. Annars ar jag ju fortsatt anstalld av min rekryteringsfirma, sa nagot blir det nog.
I helgen var jag pa vandring bland stans fotogallerier, kravs minst tva rundor for att hinna med alla! Tog aven ca 52 foton pa stan, mest vid Waterfront (kajen) men de lar ni tyvarr inte se forran jag kommer hem... Far overtala Tobias att plata lite dar med sin digitalare ocksa.